fuck this... I'm going to hogwarts



Sorry alla obefintliga läsare för dålig uppdatering!
Men jag måste erkänna att jag tycker det är så grymt tråkigt att blogga. Iaf när ingen läser haha. Så fråga inte varför jag gör det, jag har haft alldeles för många hårda festnätter för att komma på svaret! Men nu lämnar vi ämnet. Innan jag får ont i huvudet av allt tänkande.

På fredag har jag elevkonfesans möte, det ska bli kul! Vet inte riktigt vad det innebär, men nått i stil med att jag är så dålig att rektorer måste blandas in. Det lär ju bli en upplevelse. När jag endå sitter här och skriver kan jag jpassa på att berätta att jag har massa videos på lager till er! Sköna fylle videos som förtjänas att bli sedda av allmänheten, så de lär ju komma upp när jag har tid och ork. Gud vad jag sitter och lovar massa saker som aldrig förverkligas! Så jag skulle inte hoppas på något om jag va er. Mycket snack men liten verkstad så att säga.

GUD vad jag HATAR min FUCKING dator. Man skulle kunna tro att den blivit överkörd av en lastbil. Så fucking dålig e den fucking fuck fuckeli fuuck. Det är enklare att knäppa en body på fyllan än att ta sig in på facebook!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0