I'm so happy 'cause today I found my friends, they're in my head. I'm so ugly, that's okay 'cause so are you

Idag mina kära slynor tittade solen fram. Det gillar jag! Dags att dra på sig brillorna och jobba på brännan? Njaa... Kanske inte schteeka riktigt än, tur att vi har stureplan för det! Men Brillorna ska absolut dammas av och användas flitigt.

Jag måste säga att den nya modellen för gina tricot minsan gör ett bra jobb! Förut tittade jag inte ens åt affärens håll när jag skuttade ner för sergelgatan. Men nu har jag inhandlat mig de super fetcha jeansen. Bild lär ju komma upp på bloggen senare!





Känns som att en snygg brasilianska lockar lite mer än en 30 årig fjortis täckt i tricot. Am I right?

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

haha din kommentar <3 love it!

2010-02-24 @ 22:37:53
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Självklart får du det, men jag vet tyvärr inte vad fotografen eller modellen heter :/

2010-02-24 @ 22:50:04
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0