It's harder to kidnap fat people

Jag har alltid sett det som att jag var ett fetto när jag var liten. Men så hittade jag massa gamla bilder. Oh my pussy vad smal arm jag hade. Och bilden nedanför, ge mig min gamla kropp! Till höger.
Feta människor är fula. Alltid. Inga undantag. Spelar ingen roll hur fint de sminkar sig eller hur noga de fixat sitt hår, kaggen är ändå det ända man ser. Jag tycker det är fult hur ELLE tar med heffaklumpar som modeller bara för att alla klagar så mycket på "det onaturliga skönhetsidealet" Men naturligt är fult, så är det bara. Jag är inte intresserad av att läsa i ELLE var det finns kläder för feta eller se kossor posera med en 2.55. Att uppmuntra fettma är väl lika dåligt som att uppmuntra anorexi. Men mina åsikter om fettos brukar göra människor arga så nu ska jag hålla käfften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0