I try do discover, a little something to make me sweeter

Hey slynor. I detta inlägg ska jag bara ställa frågor samt svara på dom! Så kallad frågetalare.

Har jag varit och tränat på gymmet med Anna idag? Ja det har jag. Gjorde vi en grym insats? Ja det gjorde vi. Körde vi utfall (dvs överdrivet fula djupa långa steg) runt hela gymmet som två mongolider? Ja det stämmer. Är mitt ass o leka med efter alla dessa utfall? Ja det är mycket möjligt om man lyckas ta sig till det steget. Sitter jag och skriver ett cv? Nej. Borde jag göra det? Ja. Kommer jag bli klar till imorgon? Mycket osannorligt men inte omöjligt. Har jat tröttnat på att ställa frågor? Ja det jag. Kommer jag sluta? Nej det kommer jag inte. Sitter jag här och äter majonäs med makaroner? Ja. Är det gott? 6 av 10 möjliga.

Äh nu va de inte kul längre. Har jag något att tillägga? Nej.

Kastar upp en bild i era finniga fula ansikten också. Får bli en gammal jag har på lager för jag är inte tillräckligt intresserad av varken er eller bloggen för att lägga tid på att leta upp en ny.

Gia, just Gia.


Kommentarer
Postat av: yana

gia <3 helt seriöst så skulle ja kunna va lesbisk bara för hennes eller angelina jolies skull

2010-03-17 @ 21:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0