Ännu en skräckupplevelse på tuben

Jag förstår inte VARFÖR detta ALLTID händer mig!!!!!!!!!!!!!!?
För att förstå det fruktiga måste ni känna till min skräck och hat till barn.

Jag sitter på tuben med hyffsat glatt humör. Vad händer då? JO tre jävla dagis klasser går på just vagnen där jag sitter såklart. Dagisfröken skriker "KLÄMM IHOP ER TRE PÅ TVÅ SÄTEEN". Så jag sitter upptryck mot rutan och försöker så gott jag kan att inte kasta upp en fet spya på nån snorunge. Vad gör de små monstrerna? De börjar KRAMA varandra. Äckliga konstiga saker som ser ut som jätte små vuxna med jätte små händer och fula mössor KRAMAR varandra. Jag vet inte hur jag ska förklara det vidriga för ingen förstår mitt hat! De sitter där o rör vid mig o frågar mig massa sjuka frågor. DEras vidriga fyrkantiga ryggsäckar med typ pippi på eller något annat fult o vidriga överdrivet små tänder! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh
fyfaaan jag ryseeer

Kommentarer
Postat av: en man från västkusten

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-03-27 @ 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0