Love and Caring









Är det bara jag som tycker at Vampire Diaries påminner bara liiiite om Twlight?
En aning sådär!

Galet vad rastlös man kan vara då! Borde gå ut och blossa lite till på min cigarr, som (tro det eller ej) inte smakar helt bedrövligt. Känner min faktiskt ganska äg när jag går och puffar tjocka rökmoln, lite mafia sådär.. Gudfadern! Det var pinsamt länge sen jag såg den filmen, ska köpa (ladda ner) den o kolla på den när tiden är kommen. Många slynor har pratat gott om den. På tal om gott så ska jag nog gå och kika i skafferiet om det finns något intressant. Sen, back to my cigaaarr.

Enjoy the silence, slynor! 

Kommentarer
Postat av: kungen

haha vampire diaries-böckerna skrevs före twilightböckerna, så förmodligen liknar twilight vampire diaries liiiite ;)

2010-02-20 @ 14:05:38
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0