Listen now

Sitter här och degar medans jag lyssnar på The Knife. Är lite ledsen för min kompis har bytt lösenord på sin face, så jag kan alltså inte logga in o skriva sjuka statusar :/ Hade de som en liten hobby... Men men ska försöka få tillbaka förtroendet så är jag på banan igen! Har lite finfina videobloggar från igårkväll (imorse) som kommer upp senare om allt funkar som det ska, så håll utkik! Spiknykter såklart. Tog dock inga bilder från kvällen så de va ju synd heeeeheeeee orkar inte släpa med mig systemkameran, som en stenbummling i väskan. Men det gör nog inte så mycket endå för såg antagligen ut som en kossa på crack. Men det var minsann en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0