There's two kinds of guys. The ones who hold your hand and the ones that fuck you.

Lade märke till att det var nästan om inte precis en månad sedan jag bloggade. Jag vet att ni har saknat mig! Hmm, de e helt fantastiskt att det gått så pass lång tid men endå har jag ingenting att skriva. Kan bero på att jag ägnat de senaste 30 dagarna åt redtube.com. Underbar sida. En annan anledning är att det är sprickor i hela min skärm så jag knappt kan se vad jag skriver. Hur gick det till? Vet inte, för kul framför redtube där nån kväll kanske.

Är jag hade glömt hur tråkigt ock meningslöst detta vaaa... Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Skulle kunna slänga upp någon skön låt men så mycket bryr jag mig inte om er.. Så nä, blir cigg på de så ska jag allt tänka ut något rikligt sköjjit hehe



Skanky bitch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0